Dlaczego drewniany?

Dyskusje na temat stanu budownictwa drewnianego w Polsce.
Post Reply
Przemo1
Posts: 4
Joined: Wed 18 Aug, 2010
Location: ze Śląska

Dlaczego drewniany?

Post by Przemo1 » Tue 24 Aug, 2010

Witajcie. To mój pierwszy post tutaj, zakładam więc opcję, że mnie zbesztacie na początku - trudno :)
Otóż od ok. 1,5 roku rozglądam się na G.Śląsku za używanym domem - powoli powątpiewam czy uda mi się znaleźć coś w niezłym stanie za kwotę ok. 450tyś zł (dom o powierzchni użytkowej 100-120m2 będzie dla mnie ok).
Zacząłem więc myśleć o budowie. Niemniej nie jestem nawet amatorem budowlańcem, nie znam się na tym i cała moja znajomość pochodzi z 5 ostatnich dni spędzonych na stronach o budowaniu :)
W związku z tym rozpatruję tylko takie możliwości wejścia w posiadanie nowego domu:
- firma buduje mi dom z prefabrykatów,
- firma buduje mi dom z czegokolwiek innego ale ja nie muszę tego zbytnio nadzorować (niezłe, co?)

W opcję drugą nie wierzę, a całą nadzieję mam w opcji domu z prefabrykatów lub innych "szkieletów". Biorąc pod uwagę, że muszę przeznaczyć jeszcze pieniądze na działkę (w w/w okolicach trzeba liczyć pewnie min. ok. 120tyś za jakieś 600m2), max. tego co będę mógł przeznaczyć na dom to jakieś 330tyś - no i w tej cenie chciałbym móc się do tego czegoś wprowadzić. Myślicie, że to realne?
Czy jest sens myśleć o domach z prefabrykatów keramzytowych? (z góry zapytam dlaczego nie przypuszczając odpowiedź ;)

Z góry dzięki za przeczytanie, a jeszcze większy za jakieś mądre odpowiedzi.


vonsaygon
Posts: 11
Joined: Thu 10 Sep, 2009
Location: Poznań

Post by vonsaygon » Sun 29 Aug, 2010